Права споживача

Тема в разделе "Шиномонтаж", создана пользователем Tania, 3 сен 2025.

  1. Tania

    Tania New Member

    Які права має споживач щодо повернення або обміну придбаних на шиномонтажі б/у шин?
    Чи можна обміняти товар, якщо він не підходить через розмір, габарити чи інші технічні причини?
     
  2. Ibrahim

    Ibrahim New Member

    Треба спочатку встановити придбані шини, а потім платити, якщо підходять.
     
  3. LazerYe

    LazerYe New Member

    У магазині «Дім-Шин», наприклад, діють умови повернення відповідно до законодавства України про захист прав споживачів https://dim-shyn.com.ua/umovy-povernennia. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості (як-от б/у шини), якщо він не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або іншим технічним параметром, і не може бути використаний за призначенням.
    Це означає, що навіть якщо шина в ідеальному стані, але, наприклад, забракована подача глибини протектора чи не підходить по розміру диска, покупець має право її обміняти на більш відповідний аналог. Головне — щоб товар був саме належної якості — тобто не був пошкоджений чи зі слідами експлуатації, а також збережено його товарний вигляд і можливість використання.
     

Поделиться этой страницей